fredes

godmorgon då hade man vaknat till liv igen. Jag är ledig, ledig en lördag , vilken inte har hänt sen i somras! vaah é detta ? Igår efter jobb körde jag och maria till maxi för att möta carro och aleksandra vid nio tiden. Handlade ostbrick till kvällen och lite läsk i och med att det inet skulle bli någon alkohol under kvällen. Cola zero, är såå gott smakar precis som coca cola, den valiga! I alla fall köpte en ny vitlöksost som jg aldrig smakat tidigare, herre gud va god! Sen vägledde carro coh aleksandra vägen till höganär, vid maxi rondellen körde dem nästan två varv, haha , så roligt det var , och jag hängde bara efter med maria i bilen, vi bara va gööööör deeeeem!!!! sen blev det inte fler rondeller eller fel. Så när vi väl var framme hos Daniel, kom jag och maria på att vi va skit hungriga så aleks ringde daniel coh råga om pizzerior men alla stängde kl. 10 vilket var om 5 minuter, så vi fick äta oss mätta på ostbrickan, inte en riktigt midda men vi blev mätta i allafall. Sen fixade vi till oss och åkte till trappa upp (discot) sååå fattigt, där va en massa gubbar och tanter, masssa bonnar från höganäs och ett dåligt rock band som spelade, haha jaja men då har vi varit där med, vilket aldrig kommer att hända igen så vi åkte in till stan och snurrade runder. Sen hämtade jag upp Fredde , åkte till mc drive sen hemåt, somnade gott förutom freddes fylle snarkande. Liite sisådär jobbigt bara , men det blev en helt underbar morgon! Åt min sista scones, nu är jag färdig och klar för avfärd, en massa som ska göras idag, och fredde och maria ska med.

ps. fotade inte så mycket igår, men här kommer det lilla som fastnade på bild i allafall :)

puss och kram / Tirre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback