du är mitt allt

Har fått två helt underbara sms idag av min älskling idag, får många fler varje dag men det är något speicellt med dessa. Älskar dig.

sms 1
jag älskar dig med hela mitt hjärta, jag vill sätta en ring på ditt finger, bära dig över tröskeln, hålla din hand på bb. jag vill se världen med dig jag vill att världen ska se oss. jag älskar dig

sms 2
det känns tomt i mitt rum när du inte är här, helt tyst. obehagligt. vill bo med dig spelar ingen roll var och hur det ser ut bara jag får bo med dig. jag älskar dig jätte mycket älskling! tro aldrig annat! Du är perfekt och låt ingen annan säga något annat du är redan framgångsrik inom dansen men kommer bli större bara du siktar högt! du klarar allt! du haar ju stått ut med mig i 5 år :D du dansade in i mitt hjärta fö fem år sen och där har du stannat med mig och kommer föralltid vara där. älskar dig min ängel.

image1012
thefredrik.blogg.se

Kommentarer
Postat av: tanja

så söta ni är :)

2008-03-10 @ 00:07:19
Postat av: Alexandra

oh, fick nästan lite rysningar av de första smset där, håll hårt i honom ;)

Postat av: Niina

Gud vad gulligt! Fick gåshud när jag läste de.

2008-03-10 @ 22:37:26
URL: http://niinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback