back to basic

idag tränade vi sen kl.13.00 till 16.00 fick en hel del gjort, men kan fortfarande inte min dans riktigt ännu, snart är det tävling, blir helr yber!! Roligt det ska bli, ska köra upp till Kalmar. förhoppningsvis med min bil.. Fy för vad dyrt det rä med parkering inne i stan 15 för en timme coh sånt, helt sjukt ju. Hade körlektion idag, gick lite sisådär.. Jobbigt när alla bilar är så himla olika.. men men, maria tog av tejpen från sin tatoo idag, hihi, smygfotade lite och så flummande vi på träningen , men bara den sista halvtimmen , så de va okej!!

image995




Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan inte se fotona :(

2008-03-07 @ 14:32:11
Postat av: Emma

Vad kul att hitta fler bloggare som dansar! Även om disco inte tilltalar mig speciellt mycket, så är dans dans oavsett och den ger dig säkert lika mycket lycka som min dans ger mig ;D Lycka till med den!

Postat av: Emma

Haha klart jag vet vad discodans är! Men det är inte min favorit stil :) Jag dansar street och jazz mest!

2008-03-10 @ 09:39:50
URL: http://emni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback