allt gick åt helvete

omg vilken dag säger jag bara, vaknar kl. 7 på morgonen för att gå in på skype och prata med mamma, men då hade hon inte kommit fram än, skulle till tandläkaren kl tio så skulle hämta pappa halv, fem minuter innan halv kollar jag in i hamster buren bara för säkerhets skull. den va inte där jag skakka buren och sånt, trodde den gömde sig men nej, sen såg jag att buren va öppne och hur länge har den stått öppen igentligen? panik, sprang runt som en dåre i hela lägenheten, hittade den under olivers säng LEVANDE! den var super vild och jag kastade in den i buren fort som attan, och kuta ut till bilen och hämtade pappa sen när jag kom till läkaren hade jag blandat ihop tiderna det var inte förens imrogon jag skulle vara där. en aninga störigt ja! sen fick jag åka till apoteket på stattena vänta på min tur i ca en halvtimme , men så va tabletterna slut där så fick åka till sjukhuset och lösa ut dem. Grazax 780 spänn för 30 tabletter !! omg!!! sen fick jag köra ralli till jobb var redan 5 minuter sen. Allt den morgonen gick snett! men på jobbet klara jag mig hel under hela dagen, var segt att va på jobb, men maria gladde mig , för nu är hon hemma igen! har saknat dig sen igår :( har kollat på so you think you can dance ikväll igen. Snart ska jag hoppa i sängen, är helt körd efter denna dagen!!

Godnatt

T

image1105


Kommentarer
Postat av: Jessica

så söta ni är:)

Postat av: elin

hahahahahhahhahhaa min hamster rymde också. den tuggade sig ut ur buren så jag
letade som en iddi. hittade den bakom en hylla där den satt fastklämd. HAHAHA, dom e så söta dom små liven :D xoxo elin

2008-03-26 @ 22:21:44
URL: http://bebygrrl.blogg.se
Postat av: Trixie

780 :- jag
hade för mig att dom kostade typ lite över 1000 :- Sjukt dyrt vilket som i alla fall.. känner du av mycket gräspollen redan? Ha det bra!

2008-04-03 @ 15:10:27
URL: http://trix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback