with arms outstreched


Så nu har halva dagen gått & jag har tillbringat den framför one tree hill avsnitten har nästan sett klart hela säsong 1, vet att jag är sent på de, men bättre sent än aldigt som sagt, mamma har varit iväg med bilen så inte förens nu ska jag till farmor för att käka lite middag , börjar känna mig rätt hungrig faktikst, ikväll ska jag träffa Fredde , efter att han slutat jobbet , så ska vi göra adressändring och han ska klippa sig vilket han borde ha gjort för länge länge sen, Får se vart dagen tar mig! just nu är jag fast framför avsnitten, Fast

Kommentarer
Postat av: caroline

åh! en av mina favvoserier :) nu har du mycket och se fram emot om du ska ta dig igenom alla säsonger :D !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback