we might as will be strangers


Just me

God morgon, god morgon, vilket skit väder måste jag bara få säga, är sommaren verkligen över nu ? fattar mig inte på vädret det är ju nu den ska skina för fan! man kan inte göra att skit. Så sugen jag är på muffins det är nog det godaste bakverket som finns och annas jordgubbstårta & cheescake tårta, åhh va gott måste lägga in reseptet på alla dem bakverken, dem är helt sjukt goda, men jag orkar verkligen inte gå upp och laga ihop något, åh nu börjar jag bli rastlös, va kan man hitta på i denna tradiga stad, jag orkar bara inet lurka runder på Väla. och för det andra saknar jag min bästa kompis ♥

Kommentarer
Postat av: LindAh.

Men fan va kul tirre, men umeå, FETT LÅNGT. haha men kul att du ska fortsätta med dansen, du har alltid velat det ju :) ska fredde jobba där borta då eller?

jag har fått jobb på Gina Tricot i köpenhamn så ska börja jobba där, men ska jobba på väla först i en månad och bli upplärd, sen så börjar jag i köpenhamn så det ska bli skoj. Studenten va så jävla bra, nu fattar jag vad ni gick igenom förra året. haha.

Vad gör du själv nu? jobbar du?

PUSSSS

Postat av: MIRRE

SAKNAR DIG MED!

2008-06-28 @ 18:23:55
URL: http://miir.blogg.se/
Postat av: A

Jag undrar en sak.. Du har så himla fint hår, men hur har du fått den finfina färgen? Och vad har du för hårfärg egentligen? Vore tacksam för svar =)

2008-06-29 @ 09:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback