another day

oj va jag varit seg på att uppa. Men har faktiskt inte alls haft tid med mina läsare och jag har ingen aning om var alla läsarna tagit vägen :/ Sen har jag haft fullt upp att vara med min älskling och det har ju varit midsommar, i torsdes när jag kom hem hämtade pappsen upp mig jag var utelås i och med jga inte hade nycklar hem till mamma och hon var i Kristianstad, men när hon kom hem runt 5 tiden kom jag hem och fick packjat upp & fått allt i ordning åkte jag hem till älsklingen , ohh de går inte att beskriva den där första pussen och kramen. Guuud vad jag hade längtat efter de ögonblicket. Vi bara mös hela torsdage.

På Fredag var det midsommar egentligen skulle vi som planerat åka först till väla sen IKEA , men det var totoalt totalt stängt. överallt, så himla trist hatar sånna mega röda dagar. Men som tur var va vi bjudna till freddes föräldrars koloni , hela min familj hängde på. Det var super trevligt , vi snappsade dillvodka, (tror jag de hette) och käkade sill och potatis sen blev det jordgubbar i stora lass, och turnering i kubb. Sen gick vi upp till dansbanan och jag dansade av mig med både mamma och pappa, sen gick jag och fredde hem för vi kunde inte hålla ögonen öppna längre. Ohh det var en lång dag, men som tur var så ornade sig midsommar i alla fall, 2 dagar innan midsommar hade jag igen som helst aning om vad vi skulle hitta på.

Vi vaknade upp rätt så sent i lördes då fortfarande allt var stängt, jag hoppadedes på att det skulle regna hela dagen så vi kunde bara ligga hemma framför tvn och mysa, men det gjorde det ju inte förens fram emot kvällen, Men i och med att det inte blev nägot sitta inne väder så följde jag med mamma & Nesrin till Helsingör för en shoppingtur, men somvanligt hittade jag inget, har inte shoppat sen jag åkte till Turkiet, fattar inte vad det är med mig har inte kvar det dära shopping suget. men å andra sidan så måste jag endå spara. Men jag hittade 2 par byxer för 50 ddk  styck, så det var så billigt att ajg bara inte kunde motstå. Sen gick jag hem till Fredde , vi handlade pizza, sen kollade vi film, kollade på fools gold & mamas boy, dem var jätte bra, för er som gillar huvudrollen i napolion dinomint mååste se mamas boy, herre gud jag la mig dubbel. Sen somnade vi gott.

Idag är det söndag röd dag men väla har ialla fall öppet så vad ska man annars göra för att fördriva tiden så var det måånga fler som tänkte ska jag säga, har aldrig sett så mycket folk på väla, det var riktigt jobbigt faktikst. Fredde hittade 2 tröjor & 1 jacka, jag köpte bara en haselnötsmilkshake, som jagj höllt på att spy på efter, fast det är lika dant varje gång men den är så go i början, Sen gick vi vidare på IKEA där vi fick köpt en hel del, tvättekorg, ställ till disk, pizzaslise, skålar, glas, bringare, smörknivar & lite sånt smått och gott, men oj oj oj det är inte klart än. Men som tur är har vi nästan fått allt till ett komplett hem från familjerna runt om. Så det är inte alls mycket vi behöver lägga ut. Fast ett nytt köksbord & stolar ska haffas och en verdagsrums matta, gardiner, lampor & lite sånt, sen är det komplett. Oh jag längtar så mycket, imrgon är det måndag & jag har ingen som helst aning om vad jag ska hitta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback