Tisdag


Jag & Anna på Gamla stan

Okej jag gjorde värsta dummaste grejen idag, jag struntade i Benkes lektion, men det hade faktiskt varit helt omöjligt att ta mig till danshöskolan här ifrån i det vädret som pågick det piss regnade så mycket att det till och med läckte in i Annas lilla lägehet sen på de började det hagla mega klumpar från himlen blev helt skraj , paraplyet hade 100 % gått i sönder, och hela jag hade varit trasig när jag va framme. Äsh de va rena katastrofen !! Så nu missar jag lektionen, men de gör inget för min mage verkar så mycket just nu att jag endå inte hade kunnat gå dit, har mens värk något extremt mycket men ingen mens, ibland undrar ag faktiskt hur kroppen fungerar.
Snart är jag hemma igen, bara 1 och ½ dag kvar nu tills jag får träffa alla där hemma, förutom Miir som e på väg till Paris. Idag ska vi kolla film och spela monopol, jag lärde mig hur man spelade det i förgår och jag har redan vunnit 3 gånger, och ni alla vet vilken hjärna som ligger bakom de spelet. ha ha.. Det är super skoj, tänker på de spelet när jag ska somna, och direkt på morgonen och sånt, helt sykat! ha ha ..
Sa upp mig från mitt jobb idag också, ska ju flytta om lite mer än 2 veckor typ, men det avslutades verkligen jätte bra , jag va välkommen tillbaka & jag fick alltid ringa om det var ngt och dem önskade mig jätte mycket lycka till och så , så de känns jätte skönt. Nu e jag redo för nya steg i mitt "nya" liv. Kan man säga så?! Jag och Anna hade värsta diskussionen innan om vad jag och fredde skulle bråka om, och var jag skulle ta vägen om jag verkligen fick kol på honom, typ ville strypa honom ngn gång alltså. Man kan inte åka hem, hem är hemma hos oss ju så jag får lista ut svaret på det senare. Haha de e så mycket som man tänker på nu, allt från himmel och jord. Men de ska bli såå kul såå kul . hi hi jag längtar. Det är så mysigt att vara inne när det regnar, så vi ska sitta inne heeela dagen.

Puss & kram på er♥

 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag bor i skellefteå alltså Umeås grannstad. Jag tror ni kommer trivas bra där, det är en bra stad haha, kul att se hur ni klarar norrland bara =) en fråga också, du har skrivit en del om ditt jobb, men aldrig vart du jobbar? (fast nu har du ju sagt upp dig, men du fattar)

Postat av: Fredrik

ska inte åka någonstans, ska stanna och reda ut det..

2008-06-17 @ 17:12:29
URL: http://thefredrik.blogg.se/
Postat av: madde

du är väldigt söt hih! härlig blogg=) sköt om dig / m

2008-06-23 @ 03:05:57
URL: http://madeleinnem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback