Söndan

Igår var det gratis träning på danshuset från kl 1 - 4 så jag och maria var självklart där och tränade, vi satt mest ute i rummet med jesicca och elin och snackade. Sen på de hämtade jag mina stipendiepengar som vi fått från elevföreningen för att kunna ta oss upp till sthlm när det är SM i helgen, 700:- det var ju jätte bra, jätte snällt. Sen vid fyra tiden cyklade mamma, jag , oliver och pappa till freddes föräldrars koloni. Där e så mysigt. Så fick vi en välkomsdrink som var super god lägger upp reseptet senare när jag fått de. Sen blev det grillning och sen spelade vi krocket, jätte mycigt och det var så himla lyckat. Vädret är ju helt på topp också så de kunde inte bli bättre, sen var där ngn koloni till salu som mamma ville titta på. så mycigt om vi hade köpt den, vi var inte hemma förens runt 1 på natten.

idag har jag väntat på att Ackis i Umeå ska ringa mig för en telefonintervju om danslinjen, det sista momentet. Men dem har ännu inte ringt än, det kommer väl snart det är lite nervpirrande så dem får gärna lyfta på luren snart. På torsdag mellan 8-12 ska jag ringa dit & kolla om jag kommit med, såå pirrigt jag dööör! Nu ska jag käka sen ska vi till badet med Oliver. förhoppningsvis blir det gröningen ikväll. Måste på stranden imrgon om vädret håller i sig!

image1324

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback