partaii

Godkväll idag har jag varit på CSN kontoret fått ifyllt alla blanketter som jag skulle och skrivit in mina lån och allt, allt verkar jätte bra och edm va jätte trevliga på kontoret, just nu längtar jag bara efter att få börja i skolan. Och Fredde har varit så flitig idag så han har börjat söka jobb där uppe. Efter att vi hittat rätt på kontoret i stora stökiga stokholm, gick jag och anna till Ackis och lämnade in hennes ansökan till yrkeslinjen. Sen promenerade vi in till stan för en shopping runda, hittade jtte mycket fint och topshop är verkligen min favorit affär, hade kunnat handla allt där. Men jag köpte inget, duktigt nog måste tänka på att spara nu när jag ska bli fattig student. imorgon ska vi lägga oss och sola i någon park, men först ska vi på fest ikväll, kanske blir det utgång om vi inte är alldeles för trötta. Verkar som att man festar vilken dag som här i sthlm, rätt knasigt det är ju trotts allt måndag!

(Gårdagens inlägg som inte gick att publicera)


Kommentarer
Postat av: emelie

Hoppas du trivs där uppe :)

Postat av: emma

vart har du köpt dina brillor ? Jag tycker dom är jättetuffa =)

2008-06-15 @ 20:39:55
URL: http://dontpaniiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback