One tree hill


Godmorgon kära bloggare, Anna har smittat mig med one tree hill avsnitten har sett dem 6 första nu, vet att jag har en massa massa kvar att se, men det är ju det som är så bra!! Fast nu hade hon inte fler avsnitt kvar, så får vänta tills jag kommer hem till lilla kära Helsingborg så jag kan kolla på dem som pappa har laddat hem. Tror det kommer att bli min nya besatthet.
Idag är vädret jätte dåligt, molningt och ruskigt, idag igen, fast till skillnad från denna dagen till alla andra har vi sovit ut , annars har vi alltid ställt klockan jätte tidigt! Saknar Fredde så otroligt mycket, vill hem och fylla i alla papper som måste fyllas i känns som att jag har 1000 saker att göra, ringde till Fredde precis vi bestämde oss för att ta med min bil upp till Umeå. Det känns skönare & lättare att ha den med sig. Så år man slita på den så länge som det bara går. 
Idag tänkte vi kolla upp var BounceSummerCamp håller hus någonstans, så jag hittar imorgon, för imrgon börjar det, det ska bli så himla kul! Kan knappt vänta för att få lära mig av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback