jag .. flytta hemifrån !?

godorgon det är er vid denna tiden jag alltid brukar vakna, fats just nu känner jag mig rätt grusig i ögonen så går nog & lägger mig igen efter detta inlägget. Det var meningen att vi skulle till stranden idag & endå gå upp vid 10 tiden. Men just nu är det helt molnigt över hela Stockholm. Så vi får se vad vi ska hitta på för något skoj idag. Saknar min älskling där hemma så himla mycket, tänker på honom jämt, men samtidigt är det ju super kul att vara här, jag vet ju att han finns kvar när jag kommer hem. På Lördag börjar BounceSummerCamp! weeiii, fast först ska Anna opereras i handen imorgon, jag hoppas att allt går jätte bra så vi kan göra allt som vi tänkt nu när vi é här uppe i Sthlm.

Från det ena till de andra så håller jag, mamma, stefan på att kolla lägenhet till mg & Fredde för fulla muggar i Umeå, det är så svårt att få så de e sjukt, men jag hoppas hoppas att vi får en så vi kan flytta upp tillsammans, bor hellre i ett råtthål tillsammans med Fredde än i en lyxvilla utan honom. Men mest av allt är ju skolan viktigast, att det är bra lärare & allt. Jag hoppas att allt blir som jag tänkt mig om inte bättre. allt snurrar runder i ens huvud just nu. Man vte inte riktigt var man ska börja. Halllåå jag ska flytta hemifrån om typ 2 månader. Hur ska jag klara mig helt ensam? Tanken skrämmer mig men samtidigt glädjer den mig för nu ska jag brja min första resa i vuxenlivet, och jag kan knappt vänta.
None

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tycker det låter jätte kul allting för dig och vilken underbar pojkvän du har som flyttar med dig så långt. Du är lyckligt lottad =)

2008-06-10 @ 10:00:28
Postat av: linnea

märke på cocos oljan ?

2008-06-10 @ 15:47:13
Postat av: Anonym

lycka till snygging :)

Postat av: emelie

Gud vad dina planer låter otroliga :) Vill också flytta hemifrån :) hade inte varit hel fel ! Lycka itll :)

2008-06-11 @ 12:15:25
URL: http://emeeliej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback