I gotta to go there to come back

Igår stannade jag hemma hos pappsen, kollade på en hel del one tree hill avsnitt , sen blev det en ny bio film, fast den va inte värst bra, hoppades på att han hade fått hem sex and the city filmen, men nej nej , sen somande jag bums, plötsligt mitt i natten kl. 5 vänta nu här , räknas inte det som morgon?! Iallfall runt den tiden vaknade jag piggare än någonsin, då min allergi totalt sattit fart på mig under natten, jag kunde varken andas genom näsan eller munnen, hostade i ett och det kändes som om jag bränt mig på brännässlor i hela halsen & i öronen, har blivit rätt van vid min gräspollen allergi nu , men den här natten slog den verkligen rekord, inte konstigt att jag inte kunde somna om, som tur var va Tapp också vaken (min halvbror) så vi satte oss famför tvn och kollade morgonsoffan, ett program sen vägrade mina ögon att hålla sig öppna så jag gick in och slumrade om till 10, hem till mamma betalade vår första hyra och bil skatten, ush vilka sura pengar, bäst att man börjar vönja sig för det dära lär ju upprepa sig, sen bar det av ill pappa handlade förlängningsladdar på biltem, tvättmedel,bestick, glad för extra pris på city gross och sköljmedel på willis, sen träffade jag aleksandra för en tur till väla, där vi mest pratade om allt möjligt, plötsligt satt biten på plats, varför jag varit lite deppig och tradig dem senaste dagarna, i miss my friends, det är så tragiskt när man ska splittras, så så tragiskt, kan inte bara all ha sina skolor och drömmar på ett och samma ställe. saknar mina vänner så som vi hade de förr. Saknar hur vi sågs i skolan varje dag , pratade om allt, skrattde om allt och hela den biten, hur vi levde vardagen ihop, allt var så himla bra då, vänner är verkligen något av det viktigaste i ens liv, jag skanar allt , alla hemlisar vi viskade och allt vi delade, åhh jag vill bara spola tillbaka så långt bort det går så att jag har så lång framtid säker som möjligt med er . Jag saknar er ♥ All min kärlek går till er denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback