I adore my tempel


Planlösning på vår lägenhet


Åh äntligen är den vår, det är helt sjukt jag & Fredde har fått lägenhet, precis den lägenheten som vi ville ha på 60kvm är den. Det känns så skönt att det har sattit sig på plats, Tänk att jag och Fredde ska bo där. Fast bara i ett år ju, sen är det en trappa upp i lägenheten så vi bor inte på botten våningen vilket är jätte skönt, i och med att jag är så mörkrädd. Den 1:a Juli är det inflyttning , men vi åker nog inte upp förens i mitten av Juli i coh med Fredde ville fira sin 20 års dag här i Helsnigborg med alla kompisarna så det blir ju en bra "avskedsfest". Kan inte vänta tills vi är där och ska inreda bara att få vara där med honom, vår första kväll helt ensamma i VÅR lägenhet, det är helt sjukt, jag ska flytta hemifrån. Det kommer säkert vara en massa blandade känslor under detta året. Så länge Fredde är med känns allting rätt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Bra planlösning. Hade varit kul om du visat hur ni sedan väljer att inreda den :)

2008-06-16 @ 18:53:11
Postat av: emma

vad roligt att bli sambos. Det är helt underbart måste jag få säga. Väldigt bra planlösning på er lägenhet.

Postat av: LindAh.

fan vad kul att du & fredde ska flytta ihop, visste inte det, vart ska ni bo, fan va kul iaf, GRATTIS TIRR!

2008-06-26 @ 20:47:10
URL: http://lindahbadom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback