dålig uppdatering

oj vad jag inte uppdaterat bloggen på länge. men jag har haft fullt upp här i sthlm och helsigborg över studenten. så har jag inte haft tid med att pcka upp min dator. men den är med ända från Helsingborg. Kan inet vara utan den.

Nåväl i torsdes tog min kusin studenten, jag var självklart där på hennes middag, jätte trevligt. sen fram mot kvällen vid 11 tiden hade jag & maria bestämt att ses för att gå till cardinal så när vi åkte in till stan fick vi reda på att till både tempel,cardinal och swea skulle man ha studentpasset för att komma in. riktigt störigt så vi satt utanför tempel i ca 1 halvtimme eftr att vi hade sörjt, ringde fredde efftersom att han skulle sova hos mig sista kvällen innan jag skulle åka till sthlm, så han kom och maria körde oss hem.



Sen var det fredag & vår buss till sthlm skulle gå 10.50 men såklart var ett den enda bussen som var försenad 20 minuter. tillslut kom den coh jag och maria fick fort pangsat 2 platser bredvid varandra. Resan var super lång, men billig och det var omöjligt att sova första gången jag lyckades somna i 30 minuter vaknade jag av att maria pratade i telefon och att jag drömde. andra gången jag lyckades somna vanade jag efter 15 minuter av att mammsen ringde. Jätte jobbigt så jag var vaken hela resan, vi kollade dock på en film på min dator som drog lite på tiden av resan, men min dator dog lika fort så var det bara dö tid kvar igen. Sen kom vi fram på CityTerm kl 7 på kvällen lite senare än förväntat.
Vi tog tåget mot anna och dem mtte oss vid stationen och hjälpte oss med väskorna, sen somnade vi gott för nästa dag avr det ju bara att ladda för SM.

På lördag hade jag ställt kl på 6, ush ruskigt tidigt. Var vid globen vi halv 9 tiden, fick va i tid i och med att SM skulle stata dagen, det var såå jobbgt. 140 dansare i SM klassen man fick bara vönta och vänta och sen dansa hur många ggr som helst , det tog aldrog slut kändes det som. Men jag tror jag endå fick en bra placering, kom vidare ett par ggr och konkurransen var ju otroligt hög. I paren gick det inet allt för bra men det var trots allt den roligaste tävlingen på väldigt länge och dessutom min sista. För nästa år kommer jag ha fullt upp på Ackis.

Kommentarer
Postat av: linnea

vilket märke är cocos oljan ?

2008-06-08 @ 19:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback