Ännu mera dans och ännu mera dans



hallå vad har alla min lsare tagit vägen när jag kollade igår stod den på 3 stycken. Blev helt shockad! Kanske är det för att bloggarna håller på att ändras. men men idag är det min tredje dag på BounceSummerCamp, och det är så sjuukt kul igår hade vi Jenny med en super snygg jazz dans och joe igen, men idag hade vi ambra och ikväll har vi Benke, Dem e så bra, tiden bara springer iväg när man dansar hos dem. Ska lätt dit nästa åh igen, är hemma hos Anna nu har precis ätit makaroner och köttbullar, så nu är man mätt i amgen igen och ett stort stort regnmoln har kommit in över Sundbyberg, och jag har inget paraply, hoppas hoppas att jag hinner till danshögskolan innan det bryter ner. Snart är det midsommat & jag har ingen som helst aning om vad ag ska hitta på. Ha en trevlig kväll, ikväll ska jag kolla på Cameron Diaz senaste film,

puss & kram på er mina kära läsare

Kommentarer
Postat av: Dina

Neeej men va kul att du är i sundbyberg i stockholm, jag har läst din blogg rätt längen men aldrig hade jag trott att du skulle komma till sundbyberg för här bor jag! HAHAHAH

Postat av: therese

Vad bra att höra att det är kul där: ) För jag ska nämligen gå där sista veckan:D Vad dansar du för nåt:)?

2008-07-10 @ 20:58:27
URL: http://adriana.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback