whos the girl in the mirrow




Idag har vi varit iväg, hittade till stan hur enkelt som helst, utan någon hjälp, parkering med. valde nog den dyraste också, men det var ju mitt i stan så det är förståligt, har inte riktigt hittat dem billiga parkeringplatserna än. Vi gick först till nordea för att få fixat med Freddes kort , som strulade igår när vi skulle överföra pengar. Efter 1 timmes väntan, gick vi till thephonehouse och lämnade in min mobil på lagning, eftersom att den har blivit helt carzy.. jag hör typ ingen som ringer och mitt batteri betsämmer själv när det vill leva. lite konstigt.. så det var på tiden att den kom in på behandling. Saknar den redan , får låna Freddes extra telefon just nu , men mitt kort finns i den så ni kan fortfarande nå mig. Detta tog ca 2 timmar att göra pga all kö som fanns. Sen vårt sista mål var bibblan för att skriva ut Freddes CV som vi hade på mitt USB minne. Det gick galant, hatar bibliotek. jag går alltid vilse i dem, förstår ingenting av vart man ska gå.. Det är därför jag aldrig är där för den delen iheller. Efter det hade vi ca 1 halvtimme på oss att gå i stan, så vi gick inom Gina. Massor med REA på alla kläder som jag velat köpa som det inet var rea på i HBG, 45:- för bodyna så jag köpte 2, en vit & en korallfärgad! sen fick vi kuta till bilen för lappen gick ut , ni tror inte p-nissen står vid min bil då och bara väntar på att jag ska bli försenad, tsss, där fick hon rätt i nyllet, haha ^^ . Sen var det bara att köra hem. Idag har det regnat hela dagen också, fast inte alls lika kraftigt som igår, på tors & fre ska det bli strålande väder , och vi har redan bestämt att vi ska till badlandet vid campingen. Så det får gärna börja vända nu! Tack !! Nu ska vi se Meet Bill med jesicca Alba . Imorgon har vi inga planer för dagen .. så vi får se vart den tar oss. Dag för dag inte sant!

 ♥

T

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Tirre! måste bara fråga dig hur du får ditt hår så lockigt? och vilken hårfärg du använder, jag är så avundsjuk på ditt hår! Ha de super tjejer!

2008-07-23 @ 01:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback