when dreams come true


Jag utanför Balettakademin idag


Så ja då hade denna dagen också gått. Den har känts ganksa så lång så jag kan förstå att den tagit slut nu, över allt jag och fredde varit idag och allt vi fått gjort, blev klar med städningen idag också. packade upp det sista med, imrogon ska jag lämna in min mobil som bara har krånglat sen jag köpte den, LG touch. Det är även Söndag och det betyder slappedag , det lär vi behöva efter flytten & vi ska sova så länge som vi bara kan. Neeej, åhh imorgon har vi tvätt tid kl . 10 på morgonen, där sket den sovmorgonen sig. Nu ska vi lägga oss i sofforna och kolla på film, Step up 2 handlade lite godis i stan innan idag också. Ihh jag trivs så bra här, jag e så lycklig. Nu får skolan gärna börja också, men de får vänta tills den 25:e Agusti. önska det var den datumen imorgon. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback