Dancing when the stars go blue


Jag & Anna redo för utgång!



ännu en helg har passerat att jag minst anat det, det känns som att tiden bara rinner ur min händer och ju hårdare jag försöker hålla kvar den ju fortare rinner sanden genom mina fingrar. Om jag bara kunde stoppa tiden så som den är nu hade min sommar varit strålande säker perfekt. Magnifik! I allt rus som var igår efter att Anna hade kommit hem till mig fick vi del av en hel aning blandat. Sen sprang vi till bussen med förväntan att hinna med den fast att tiden hade gått över. Men vi hann, precis tajmat. När vi kom in till stan träffade vi Louise tog stämpel på Tivoli & gick vidare till Hanpan. Så mysigt det stället får verkligen alla mina stjärnor denna sommaren. Sen kom Fredde & viktor dit. Jag träffade en gammal gammal vän, det var verkligen så kkul att träffas och prata om alla minnen och hur det stod till nu, det är så kul att höra hur bra det går för alla , som det nu går bra för.

     

I alla fall så var det super trevligt på hanpaveljonegen men eftersom att vi varit så förväntansfulla på att gå till Tivoli var vi tvungna till att masa iväg oss från alla , in på Tivoli. Meen där va mindre folk än nånsin och jätte konstigt folk, kände ingen, massa skumma typer. Men vi hade endå super super roligt. hi hi dem skulle vilja vara med oss. Sen träffade vi Madde & Natta från vår ex klass. Åh vad jag kan sakna vår klass ibland. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. men jag & natta har något väldigt sällsynt gemensamt, har varit tillsammans med våra pojkvänner lika länge. Vilka underbara killar vi har. Jag älskar dig Fredrik, all min kärlek till dig ♥ Vännerna är verkligen helt underbara, men killen , när det väl är på riktigt fyller dem upp ett så stort hål i ens hjärta som ingen kan förstå & som man aldirg trott att man haft. märker att ajg inte är så bra på att förklara själva grejer iheller. Jag älskar dig ..
Tillslut efter en lyckad kväll, började våra fötter ömma och vi bestämde oss för att ta sista bussen hem. Sen somnad vi gott. Och imorse kollade vi på One tree hill avsnitt från säsong 3 som pappa precis laddat hem. Åhh det är så bra! Ikväll blir det One tree hill kväll med ostbågar och cola. med mig själv för Anna är upptagen med annat och det finns ingen annan som tittar på det.  Ha en super mysig söndag!


Kommentarer
Postat av: Bella

Hej! Undrar vart din tunika kommer ifrån? den vita, galet söt! hade bra :)

2008-07-06 @ 17:27:48
Postat av: Anonym

Var har du köpt de underbara skorna?

2008-07-06 @ 19:24:11
Postat av: bebygrrl

skitfint nagellack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback