our new home

Idag bestämde fredde & ja oss för att vi skulle gå ut, trots allt att vi båda två var röda som kräftor efter besöket på stranden idag. Men först skulle vi käka middag och det blev kyckling , ris och curry sås . Jag har inte ätit ris på evigheter har inte alls tyck om det, men idag bara slank det ner, precis som om jag helt totalt glömt bort den illa smaken av det. Sen började jag festa med mig själv lite, lyxade till det med lite cider, för Fredde var ju totalt fast vid sitt nya dataspel, kul, kul kille!! Men sen kom han igång och vi spelade ölspelet , skrattade var , varannan minut! det var riktigt trevligt iallafall, som tur var hade jag i minnet när bussarna avgick 08 och 38. Så vi hann precis med bussen 20 i 10 in till stan. Såklart, van som jag är sa jag vuxen, då höjde busschaffuören på ögonbrynen. vuxen det är 26 jag tror inte de du. Haha nehepp så det kostade 10:-  de va ju billigt, då blir det billigt med busskort för barn dådå. När vi gått en runda där vid uteserveringarna ,i stan var vi tvungna att ta ut pengar, då kom jag plötsligt på att jag glömt min börs hemma, ni tror inte jag glömt mitt leg också, jätte störigt , så himla tråkigt var jätte sugen på att gå ut. Det har verkligen aldrig hänt innan, meen nån gång måste väl vara den första :/ eller ? Så vi gick inom HEMMAKVÄLL och handlade lösgodis att trösta oss med, sen tog vi bussen hem igen, då hoppas det på värdens konstigaste busschafför. Han var mörkhyad,lång och smal & bar basker. Kände alla ungdommar runt om i stan, hälsade & trixade med alla. Sen när han väl startade bussen lite hackigt kom den igång, då höjer han musiken så högt att jag & fredde knappt hör varandra & vet ni vad som strömmar ut ur högtalarna... Don´t worry be happy now, uuuuhh, uuhh , uuhhuuuhhuhuu, don´t worry, uhhhh.... haha helt sjukt, jag & Fredde satt helt mallösa. Det var verkligen helt galet haha^^ Men nu är vi hemma & det tog bara 10 minuter med bussen in till stan och knappt 1 minut från vår lägenhet. Det kan ju inte bli bättre.

Pratade med
Mirre innan om allt möjligt, saknar henne.. saknar mina vänner så mycket. Men Fredde han är ett trevligt sällskap han också, men det är ändå inte samma som ens vänner lixom. Fast jag älskar min Fredde mest i hela hela världen. Från det ena till de andra. Imorgon har vi tvätt tid , sen på kvällen kanske kanske vi ska åka iväg till några klippor härifrån & bada .. Vi får se vad som händer, det ska ju inte bli så fint väder imorgon här uppe i Umeå men det ska det därimot bli i lilla Helsingborg.


Klännig:Gina Tricot, Skor:H&M, Bälte:Lindex


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad fina ni är ihop tjejen, helt otroligt.Dessutom är du otroligt vacker..

2008-07-27 @ 08:56:37
Postat av: Anna

hihi , tack gumman ! Ja jag blev också helt förvånad , men visst var det fint på henne !? Jag saknar dig jätte mycket ! Sen ville jag bara säga att ni är jättefina på dessa fotona :) Trivs du med luggen o så ? älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback