Stranden




Idag var som sagt jag & Fredde på stranden, det var strålande väder, men runt halv 4 dök det upp
några mysko moln, så då drog vi oss hemmåt och gjorde mest ingenting, eller nej där ljuger jag, vi städade
faktiskt, Fredde tog alla sopor som fanns på balkongen & jag damsugade, och mitt bland alla lådor hittade
vi äntligen alla glasen & tallrikarna som vi varit av med, riktigt irreterande att vi hittar dem nu 2 veckor
efter vi flyttat hit. Sen spelade vi en monopol runda, jag vann såklart! Fredde spelar helt knasigt! Så Im the winner.
 Nu ska vi kolla på film igen .. de e mysigt att kolla film på kvällarna, en avslutning på dagen lixom.

Jag har bara 1 avsnitt kvar av One Tree hill, vill inte kollade på de än, ska försöka spara de så länge
som möjligt, det är så bra och det får bara inte ta slut än.. Hur ska jag klara mig till den 1 September.
Jag har inte den minstaste aning om vad som skulle kunna komma hända i säsong 6. Ihh^^ jag blir helt tokig
1 September , men blir det dåligt väder imorgon är det kört, då bara måste jag kolla på de dära sista avsnittet som
finns kvar på min dator, i helgen ska de visst regna hemma i lilla Helsingborg! Jag har koll på läget. ..
Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Becca

Var det du som frågade om två klänningar? :) iaf den korallaklänningen kommer från Forever21 och är min kompis :) och den blåa som en annan tjej hade kommer från Ginatricot

Postat av: elinor

ÅH OTH är helt fantastiskt, alltid lika spännande !

2008-07-31 @ 10:45:43
URL: http://littleellie.blogg.se/
Postat av: Emma

Fan vad roligt (: lycka till med allting!

2008-07-31 @ 12:27:52
URL: http://emni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback