Onsdag


Jag & Maria, helt freaked out, på en förfest för ca, 1 år sen



Vaknade somvanligt av att jag var helt svettig och solen sken rätt in i sovrumsfönstret, ingen skillnad till alla andra dagarna sen vi flyttat hit, men klockan var ändå 10, rätt mycket! Idag är även Maria på jobb, hon har ju inte jobbat på evigheter ska bli kul att se hur det gått senare när hon kommit hem igen! hihi^^ Jag har iheller inte jobbat sen i Maj, i mitten på Maj innan jag åkte till Turkiet! Men det har varit super skönt, kommer nog aldirg ha så långt uppehåll från jobb igen, förutom när jag blivit mamma nån gång i tiden! Ihh jag saknar alla mina tjejer i Helsingborg, Carro, Anna, Maria och Aleks! Jätte jätte mycket, vill bara trolla hit dem , guud va skoj det hade varit, då hade vi satt oss ute på gräsmattan köpt varsen ben&jerry , jag hade bakat rulltårta till Aleks och vi hade bara legat i gräset och snackat en massa skit om killar,kläder och sånt som man gör och ikväll hade vi gått till två våningar! Men så kommer det inte att bli, dödar mina egna tankar! Istället ska jag få liv i Fredde så vi kan åka iväg till stranden någon gång, kl är ju redan kvart i 11. det är super fint väder idag, det får gärna stanna såhär i ett år framåt nu, har fasa för vintern i Umeå! jag som är så liten , hur ska jag komma fram i alla snödrivor, kommer ju blåsas bort av vinden! nej ush nej! POSITIV tankar, positiva tankar!


Kommentarer
Postat av: Anna

Den där bilden är ju från när jag och Carro var hemma en gång i våras ;P När Charlotte precis hade vunnit melodifestivalen , typ i april eller ngt :) SAKNAR DIG !

Postat av: Emma

Haha, ja det är en ganska stor skillnad på Helsingborg och Umeå. Ganska modigt av dig att flytta så långt hemifrån! Vilken skola kom du in på? /Emma

2008-07-31 @ 00:07:03
URL: http://emni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback