Lifetime piling up


Idag vaknade vi av att mamma smällde upp dörren till mitt rum och hojtade, det är trettio grader ute & helt vindstilla. Vi flög upp lika fort och käkade frulle, sen bar det av till Friabad, som solen har tagit, känns som att hela jag kokar över, man kände inte alls av det när man låg där i och med att det blåste rätt mycket, och vattnet ska vi inte prata om, hlt totalt omöjligt att bada i. Såå kallt, så klart skulle min kära lillebror trixa med mig så han hällde en hel spann vatten över mig, och ja jag höll på att kvävas tappade totalt andan , inte bara nog med det, en massa maneter som dem hade gått och plockat på hade legat där i, äckligt! men jag klarade mig har köpt nivea after sun nu , så jag får hoppas på att den hjälper, imorgon blir det partajj på Swea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback