har du bloggkoll ?

Godkväll.. Idag har inte solen skinit allt för mycket i umeå, eller jo skinit har den , men den har mest gått i moln och det har faktiskt blåst lite, men det har bara varit skönt i och med att det varit så himla varmt dessa dagarna annars. Vi har lämnat Freddes CV idag också sen gick jag in på teknikmagasinet coh handlade mig en ny platt tång, den jag alltid använde innan var mammas så den är kvar i Helsingborg, den kostade 699:- och är minst lika bra, svart va den också om någon är intresserad av att köpa en likadan.  Imorgon ska jag gå i stan med Anna, Fredde ville stanna hemma, han sa att han inte orkade lyssna på tjejsnack och sånt. Hihhi ^^ jag vet inte är det så stor skillnad på tjej & killsnack? vad pratar killarna om då, de kan man ju undra!


Jag fick ett jätte bra tips från en kompis blogg om
bloggkoll .. en sida där du kan lägga in alla dina favoritbloggar så kan man också se om dem uppat något nytt, vilken var ett väldigt bra alternativ, eller så kan man ju också ha dem på favorit i kategorin bloggar som jag har, fast jag skaffade bloggkoll i fall det skulle trollas bort från favoriter, datorerna spökar ju en hel del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback