Från gårdagen



Jag och anna vid balkongen, posar lite fritt, men visst va vi fina :)

kiolen från bikbok kostade,body från Gina , smycken från Gina,H&M

Fotogeniska Anna ute på bänken vid vår legenhet



Igår blev det utgång ännu en gång, just nu har jag verkligen sånna dagar då min garderob verkligen inte duger, it suks! så efter att jag slängt alla min kläder överallt i hlea rummet bestämde jag mig för att åka till väla och försöka hitta något efter 500:e gången. Japp det gjorde jag, jag hittade denna söka kiolen på BIKBOK och ett annat sött beige linne från H&M. Så nu har jag något att ta på mig tills lördag, utgång igen med Anna , Tivoli står på listan.. ha ha ! Vi e helt störda, men vi får ju ta igen alla vevkor vi inmte varit ute på nu i över en månad, såklart var det proppat med folk ute igår igen,vardagarna verkar bli en rutin för uteställena nu verkar det som, allt funkar vilken dag som, Men det är jätte skoj, okej nu måste jag säga de, Jag älskar Helsingborg, har aldrig kännt så förut men hela denna vecka han det verkligen kännts så, ha! Det är helt underbart på sommaren.

Kommentarer
Postat av: theresa

du är såå söt

2008-07-04 @ 12:40:32
Postat av: tanja

söt du är tirre :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback