Comes to an end


Anna & jag på Cardinal i Tisdes

Idag blir det stranden igen, fast att mitt ansikte är överkokt, men får sola med en handuk på huvudet eller ngt ! Tänker absolut inte sitta inne och den är 2:a gången jag är på stranden i Sverige i sommar. Så det får verkligen inte lov att missas, förra sommaren va jobb det enda man ägnade sig till. Efter stranden ska jag träffa Anna & dem andra tror jag för senare ikväll blir det Swea. Och efter 11 kommer Mirre hem, får ses imorgon för ikväll blir det utgång. På lördag ska vi till Tivoli, haha vi tar igen alla dagar som vi inte festat nu på en månad just denna veckan, imorgon är det exakt 2 dagar kvar tills jag flyttar, lite läskigt att det är så nära! Vilken fin strand vi har i stan i Helsingborg, önska jag bara kunde ta dit alla turisterna så dem kunde få sepå riktig strand, ohh de e så mysigt, Nu ska vi kila! ha en härlig sommar dag.

Kommentarer
Postat av: Becca

det låter supermsyigt att ha en strand i sin egna stad :) skulle gärna vilja ha det! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback