anywere but here

Det känns helt kansigt , när jag precis varit inne på Annas blogg. kollat vädret hon uppat om och så ska jag gå in på Aftonbladet och när jag ska söka på stad så klickar jag umeå, är så nära på att klicka på H för Helsingborg hela tiden. Men det är ju inte riktigt där jag bor längre , detta är hemma nu , de känns jätte skumt & inte riktigt sant än, men det är väl en vanesak det med! Hörde att tjejgänget skulle se och gå ut på HBG festivalen, festivalen skiter jag i , den e så tråkig men mina vänner, ihh jag vill vara med er där. Det är aldirg alla lixom. Men till jullovet så kanske om inte Maria hunnit åka iväg till USA än då, vilket hon säkert har! Om hon nu hittar en familj som passar. Men ni får ha de superskoj och partajja för mig med. Det är ju en himla tur att vi har fins väder här nere i skåne höll jag på att skriva, uppe i Umeå . Vädret gör en på så mycket bättre humör. Gräsmattan på gården bara skriker efter mig att jag ska komma och lägga mig på den. Men efer en heldag på stranden idag är jag faktiskt rätt nöjd. Har fått lite färg i alla fall, svider en aning i ansiktet.

Har jag sagt att vi råkat ha i sönder min kamera och att vi måste köpa en ny, tänkte köpa en som är så lik min nuvarande kamera som möjligt, canon ixus 90, men så fick jag syn på den här. ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback