an attempt to tip the scales


Nina (mormor & morfars hund) & cher ( vår älskade)


Snart är denna dagen också slut, tiden tar kål på mig. Vid 11 var jag hemma hos Anna , vi solade max 1 timme i trädgården och vi som skulle bada i polen, men då vrakade dem svarta molnen in över hela billesholm. innan regnet skulle ösa ner sprangvi in med våra saker. La oss i sängen framför datorn och kollade på 4 helt underbara avsnitt från One Tree Hill. Ohh de är så bra äntligen blev det haley och nathan igen. Dem är så underbara ser mig & fredde i dem det är därför dem bara va så himla tvungna att bli ihop igen. Sen var det dags att åka hemåt, ska med pappsen till tandläkaren kl.6. vädret är ju inget vidare så va ska man göra. just nu känner jag mig bara segare än nånsin, vet inte vart jag ska ta mig till , känner mig redan super rastlös men samtidigt skiit trött! va gör man då, något tip någon ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback