a million miles away

För det första vill jag börja med att säga i dett inlägget att fimlen vi såg igår, var helt skadat bra, vilka effekter och allt , det är helt sjukt. Han den nya killen som spelade huvudrollen, som jag aldrig sett innan , var helt perfekt coh så duktig till den rollen, och Angelina gör sin bästa roller så som hon fick spela i denna, wanted! Äh den va så bra. Nu har jag precis fått ringa till vårdcentralen , har försökt ringa hela veckan men dem har typ bara öppet 1 halvtimme på morgonen, knasigt , men nu fick jag en tid i alla fall, sen ringde jag också nys till dem som har hand om våra lägenheter, vi fick ju byta kyl&frys, spisen och golvet i hallen & köket om vi ville. Och det vill vi såklart! Vem vill inte ha helt nya , oanvända saker i sin lägenhet! Det blir som en refrecher!! Så det skulle dom komma och fixa någon dag nu under sommaren! Nu tänkte jag stoppa i mig något att äta, kom på att vi inte har bröd hemma , blir väl mannagryn. Sen ska jag gå bort och välja golven, sen får fredde lämna sina CV i stan till dem cheferna har fick prata med över telefon igår. Förhoppningsvis om molnen försvinner ska vi till stranden sen.

puss & kram

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback