utgång

i fredes hade anna födelsedagsfest !! imorgon hurrar vi för födelsedagsbarnet. Det var himla roligt och mitt lag ledde i så kan det låta. Riktigt roligt spel, men det var ju bara vissa som tog ton på riktigt!! hahah.. V.5 blir det förhoppningsvis stockholm. Hälsa på anna såklart, Det är ju bara ett mååste!! i fredes blev det utgång också. och jag som skulle sluta gå ut. Tivoli, och det var faktikst riktigt lyckat igår igen. tack vare min maria! och tequilan såklart! det är ju pricken över iet. faan va jag vill på skidsemester, är avundsjuk på alla som ska åka, har åkt och åker just nu! faan ta er asså. idag började det vanliga livet igen. vakna, th, datan! Elin från kristianstad kom till HBG förresten år och dar sen sist!!! imorgon ska jag käka pitte så magen spricker. Läängtar. och längtar efter min älskling ♥ så mycket det är som händer nästa vecka. måndagen ska vi ju inte snacka om!! men som tur är avsklutas den med carro coh aleksandra! Guud jag har nästan glömt berätta att Sm i disco kommer att hållas i globen till våren, KAN DET BLI BÄTTRE!!!



Kommentarer
Postat av: Elin

du och mirre förgyllde min kväll ju :) det var så kul o träffa er!! hoppas allt är bra med dig idag sötnos! puss

Postat av: emmy

Ditt hår ser jätte äkta ut, men det måste ju vara en förlänging eller hur? / Emmy

2008-01-07 @ 21:51:35
URL: http://amafao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback