Rasha 20, tivvan på toppen !

Jag vet riiktigt nördigt bloggar 19 minuter över 3 på natten, men är inte riktigt trött ännu, blir det antagligen när jag är klar med detta . Var hos Rasha på 20 års fest, lyckad kväll med tivoli på toppen med Ivanka och Anna.. Tack tjejer för att ni gjorde kvällen så jävla bra. Såå nu e jag hemma, anna har nyss fått körkort så hon shyssade oss. skönt, slapp buss och taxi. Inte anna , anna börjesson. Th Anna från Väla.. Just so you know. Jahapp då var man hemma i säkert bevar. Saknar min älskling önska att han kunde somna bredvid mig nu, hatar att somna ensam, han gör det lixom så mkt lättare. Jobbar 9 imrogon ställde nyss kl. på 8 KUL. va blir det 4 ½ timmes sömn. njaaa det kan väl vara lagom, haha eller inte!! feck en as dålig lön föresten, ska snåla och sörja hela februari. stackars miiiiig .....

image796

Kommentarer
Postat av: mirre

fuuuuuck dig !! haha skoja. :p ja va as trött i morse tur ja inte va ute i går.. kunde knappt öppna ögonen.. haha hörs.. älskar dig

Postat av: evelina

hej! en fråga bara, vart har du köpt ditt löshår? är verkligen jätte fint!

2008-01-27 @ 14:55:39
URL: http://evelinafredbergs.blogg.se
Postat av: miir

åh va glad ja blev :D visst är den låten toppen! man blir så glad av den.. men de e ju playback.. ;p

2008-01-27 @ 17:17:32
URL: http://miir.blogg.se
Postat av: Maddiie

Hur sköter du om ditt löshår? Det ser ju jättefint och äkta ut :) Mitt blir risigt och äkligt direkt.
Och vilken färg har du färgat ditt hår med? Svara gärna i min blogg :)

2008-02-05 @ 15:44:17
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback