onsdag

Då hade man tittat på jazz och modernt idag igen , blev riktigt trött på första letionen ,modernt är inte särskilt kul att kolla på om det nu inte är jätte jätte avancerat. Bestämde mig för att inte ligga kvar idag och sega mig, nu när jag äntligen är här kan jag ju lika gärna följa med. så vi steg upp 7.15 för att käka och ta på oss, sen åt vi middag på balletakademin, bulgursallad med kräftstjärtar och avokado. Va jätte gott, Anna som bjöd. Tänker icke slösa mina pengar på sånt, Icke !! köpte en ny skinn jacka igår ju , det blev en förmögenhet, Den ska användas till sommaren och våren. Riktigt glad och nöjd!! Får spara lite nu , ser ut som att jag och äkslingen åker till Thailand i April. läängtar redan , för lång tid tills dess.. Älskar Thailand.. eller nej , men nästan .. Turkiet är jävligt bra också. Önska jag kunde säga USA också men minns inte så mkt där ifrån var för liten för att komma ihåg det. Köpte lite till igår i stan, men det är bara en hemlis.. så säg inget till min mamma ... Skulle egentligen ta en klass igår , street feminim vibe på kvällen men det blev inte riktgt så efter 4 timmar i stan var vi helt slut så vi återvände hem och tittade film istället, Juno, den va skit bra, se den , om den kommit ut än, skulle inte tro det, men får hoppas ju !! Nu sitter vi här på klädda och klara för att åka in till stan igen ... Får blogga mer ikvälll. Just ja va på systemet innan och handla in lite gott till ikväll, då det blir uuutgåååång ..

ha d bar blogg nöördar !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback