happy new year

jahapp ännu ett nytt år. shit vad tiden springer iväg. förhoppningsvis har ja bestämmt mig för vad jag vill läsa vidare till detta året . orkar inte skriva ngn sammanfattning av året, alla ser ju i inprincip lika dana ut. fast 2007 va ju endå lite speciellt, studenten, balen. Det kommer ju vara det bästa året nånsin. iallafall igår var det nyår och det firades hemma hos johannna , Sen blev det TIVOLI, hade ju redan köpt biljett. Sååå tråkigt det va på Tivoli, herre gud, tog 45 min bara för att hämta ut jackan böjrdae dra varandra i håret och sånt mitt i kön till jackorna, snälla orka, haha herre guuud, gör allt bara ännu värre. och jag HATAR raketer! Det värsta som finns. grannens unge smällde visst av sina fingrar igår. hur kan man köpta smällare till sånna må barn , det är ju bara korkat. och idag har jag sovit heela dagen! inte för att nån bryr sig men , först vaknade jag typ 1 köpte piza och kolla på family guy med fredde sen somnade jag typ 3 och vaknade 5, helt mörkt igen, jätte hemskt, för dem som är intresserade laddar jag upp lite bilder från nyår !!

image690







Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fint skärp, vart kommer de ifrån? :)

2008-01-02 @ 18:41:24
Postat av: Elin

du är nått av de sötaste :D

Postat av: carin

Snygg pojkvän!!

2008-01-10 @ 18:41:09
Postat av: fredrik `v´ teresé

så vacker du är älskling, det är sjukt älskar dig!

2008-01-11 @ 13:05:51
URL: http://tiirajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback