some words

Kan man vara så här trött, känns som att mina nackmuskler ska släppa och att mina ögon ska trilla in i mitt huvud . Väldigt jobbigt med andra ord, sitter här hemma och har besluts ångest om jag ska åka till fredde eller inte! Tror inte att jag kommer att orka ta mig in till stan, Hinner väl somna på bussen då. Satte på mig min student tröja precis, bara den lilla saken väckte en massa massa minnen. Vilken tid säger jag baraa , kommer vara avundsjuk på alla nya stundenter varje år. Man skulle aldrig tröttnat om man fick göra om det. På första plats ligger studentdagen och på andra costa brava sist balen. Det blev bara en massa pengar där. kan inte vänta tills balen är så man får se alla uppklädda nere i stan.

Men men dem tiderna är förbi, och saker och ting är inte alls lika lätta och roliga som förr. Inget illa menat mot dem nära och kära, bara allt allmänt allt som kretsar kring en varje dag, bla alla vänner som flyttar. Fruktansvärt att bara kunna prata genom telefon, ibland vill man bar kunna trolla hit dem och krama om dem. Skulle säga 1000 ggr till er hur mkt jag älskar er , alla gånger som jag glömt eller inte haft de i tanken.. . 3:an var verkligen en dyrbar tid av ens liv, saknar det så mycket!

Har tänkt på mitt liv idag , Fredrik tänkte på tiderna då vi först träffades, 7 eleven när jag praktiserade och du förväntade dig en kram av mig, men jag var alldeles för blyg och generad för att våga. Vilket misstag hade drunknat i din famn. När du klättrade upp på taket på Tivoli när det var ukm, precis ovanför där jag stod Våran första ögonkontakt och rysning av varnadra i kroppen. alla gånger vi börjat säga jag älskar dig till varandra, Alla hjälpande kramar vi gett varandraa. Allt fint vi sagt och gjort. Alla resor tillsammans med dig alla danstävlingar du varit där coh hejjat på mig. Eller första gången i 7:an du kom till lokalen där alla klasserna var med gustav. När vi skulle dansa och jag var sååå nervös för att du skulle vara där och titta på. Allt rus du gett mig i min kropp all glädje som fört mig vidare i livet allt du gjort för mig skulle aldirg någon annan kunna göra för mig. Älskar dig så mkt, man försöker jämt förklara hur mycket man älskar varandra , genom detta eller muntligt. Men det här helt meningslöst för jag skulle aldirg kunna lyckas, livet är aldeles för kort för att räcka till , till alla orden jag skulle vilja säga dig. Älskar dig. Vill att vi ska gifta oss, flytta ihop, dela på allt och att du är pappa till mina, våra barn! du är det bästa som hänt mig.. Det bästa någonsin, och det kan ingen ändra på. ! Älskar dig ♥

image856


Kommentarer
Postat av: fredrik

jag älskar dig också så otroligt mkt, jag saknar dig ! du tar orden ut min mun när du skriver sånt.

Postat av: emsan

aw! men det måste vara skönt & sluta skolan också? jag tar min student i år , ganska nervöst (a)

2008-02-12 @ 16:24:38
URL: http://eemsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback