i morgon mössan . .

somnade kl.3 inatt för att ida gapade och skrek, och vägrade gå och lägga sig, hon skulle börja diskutera helt ovesentliga saker med mig kl 2 på natten, lite smått irreterande, och väldigt synd om mamma, jag var endå pigg som en nötkärna, Men när ida fick en bafusin mot sin hosta somnade hon bums! Och jag med.. . Idag vaknade jga hlav tio och åkte och solade med mamma, sen skulle vi en snabbis in om H&M och lindex och försöka hitta någon vit BH. men hittade ingen fast att jag gick igenom alla affärer, enbart för att retas! Får leta i stan imorgon.. Det är ju bara ett måste kan inte fatta att jag inte skaffat de tidigare. liet konstigt men men. Gjorde tre andra inköp idag istället. Tre par skor från skopunkten! och nu e jag hemma ska prova skorna en sista gång om dem verkligen passar och sen ska jag ta bussen in till stan och träffa fredde ..

Maria ring mig imorgon när du vaknat , vi MÅSTE träna !!!



Mina inköp ;

Kommentarer
Postat av: gabriella b

Hah,är det en bichon frisé (stavning), isåfall har jag oxå en sån :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback