helg feber

Vilken dag, vaknade 07.00 av att fredde skulle jobba somnade om 8 till 10, tills mamma väckte mig, Åkte lite ärenden sen stor handla på Willis, hämta ida på dagis hämta oliver hos micke i ödåkra sen biblioteket coh tills sist maxi, som tiden går. Men vi hann med mycket, känns riktigt mycket i kroppen hur man forit och flängt hela dagarna!! och nu har jag bara engelska boken på några 400 sidor kvar att läsa på halsen. KUL läser 10 på en timme. Jävla skit!! Jaja det är bara till att bita ihop och se glad ut. Längtar till helgen jätte mycket ine direkt till jobb. Imorgon fyller Maria 20 år. Och vi ska på systemet och stor handla visst om maria får sin bil. Och ett litet problem bara om , om Aleksandra får plats där bak. haha .. en liten liten mini cooper. Och imorgon ska de verkligen tränas har inte tränat på en månad snart. lite ångest faktiskt. Käänns verkligen. Imorgon blir det hårdträning

På Fredag ska vi på bio maria, carina, göteborgaren, jag och mamma. Ska se morgan pålssons långfilm. (
www.sf.se/filmer/film?filmid=15002480 ) haha åhh de ska bli så kul har längtat efter den filmen ska ha premiär redan ända sen november månad. Och nu är dagen snart här!! Filmen ska inhandlas direkt på bums när den kommer ut i butikerna Orginal, inte likt mig men det är ett måste. ska slita på den som med alla mina älskade eva&adam skivor. och på lördag är det MASKERAD !!!!! Ska bli kul att se vad alla ska va ...

Väntar på min äskling nu .  han kommer väl närsomhelst eller så har jag blivit blåst eller något. Ska laga tomatsoppan makaroner och vitlöksbröd, vilken klassiker. Älskar dig så mycket älskling ..bye bye .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback