guttenmorgen

Godmorgon ! sitter vid freddes data nu och försöker piggna till. vaknade tio i 7 i morse av att fredde skulle upp och jobba, somande om lika fort igen, men så rätt som det var kom fredde in genom dörren och klockan var halv tio, han hade slutat för dagen, vilken överaskning. Sen ringde veckar klockan 10.15 ska ha körlektion 11.35 Måste komma i tid,. snart ska jag upp och äta. Sen ska jag till ikea och fixa en sak med min byrå, sen blir det hemåt som gäller, krypa ner i soffan med mammsen. Myskväll...

Idag kommer Carro hem och hälsar på. Imorgon ska vi ses och fika, jag, hon, aleks och maria, läängtar! Det var allt för idag då då... Känner mig ganska rastlös, måste nog hitta på ngt har segat i snart 2 dagar nu , men alla är ju så himla upptagna.. Har snart inte tränat på 2 veckor.. ush vad slarvig jag har varit och när blir det DANSTÄVLING!!!! sliter snart av mig mitt hår !!!!!!

image842

Kommentarer
Postat av: nathalie

Snygg bild , heelt klart :D hur e läget tirre ? :D

Postat av: Nathalie

Jag mår bra faktiskt, lite irriterad på mina små barn jag har på dans en gång i veckan, dom suger fan energin ur en. men förutom det är det bra :) andy kommer nog inte hem på ett tag till, men han skulle iallafall komma och hälsa på snart :). allt går bra med fredde ? :)

2008-02-06 @ 15:51:22
URL: http://nattani.blogg.se
Postat av: Sara

Hej, är du och fredde förlovade?

2008-02-06 @ 17:59:12
Postat av: Anonym

nej det är vi inte ..

2008-02-06 @ 18:02:25
Postat av: fredrik

till sara : inte än ;)

2008-02-06 @ 19:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback