Fredags myys

Kom precis innanför dörrarna, varit på bio med mamma, maria och Carina som sagt och sett Morgan pålssons långfilm, såå rolig bara jag såg hans huvud dem första sekunderna av filmen började jag as garva, men humorn försvann sakta men säkert där vid slutet. men den är verkligen se värd om man gillar en sortens av humor! fredde ska väl ut idag igen somvanligt, jag ska inte säga något om den fronten är lika dan själv inte många fredagar jag suttit hemma på sista tiden alltså. men va ska mna göra ?

smsade honom typ nyss iallfall och han har inte svarat än, vart har hänt och vart kan han vara , önskade att han bara tog första och bästa bussen hem till mig NU! då hade dagen slutat perfekt och innehållt en perfekt dag. men men , det kommer väl fler sånna dagar ..  Imorgon är det maskerad på SVEA båten, som jag längtar!! Mamma inhandlade det sista plagget till mig idag , till maskeraden, Hoppas folk fattar och ser vad jga är. Fredde tror folk ska säga att han har dålig fantasi till hans utklädsel, men vadå har man redan grejejer till utklädning vrf inte använda de då? Slippa köpa nytt, tänkte först vara Marilyn Monroe . men när jag såg klänningen på butrick för 500:- sket jag i det, liiite väl för mycket. guud vad grusig jag är i ögonen nu! började ju 9 imorgon och lika dan tid imorgon.. ska upp med tuppen så ska lägga mig med tiden idag. skönt att bian slutade så tidigt...

Ha en trevlig fredag kväll..
imorgon är det melodifestivalen, jag kommer att missa de, någon som vet när reprisen är ?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Reprisen brukar vara på söndag och fredag nästa vecka.. typ fredagarna brukar de vara mellan 1-4 tiden.. vet inte riktigt exakt tid men de underlättar lite för dig. :)

Postat av: louise

trodde att du skulle vara marilyn monroe, haha :P men då va de fel! haha

2008-02-23 @ 02:01:54
URL: http://louicezimmergren.blogg.se
Postat av: fredrik `v´ teresé

du är så vacker älskling!

2008-02-23 @ 18:06:55
URL: http://thefredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback