ännu en dag som bara försvunnit!

käraa kväll, vilken underbar en. anna är och stohajjar med Jarl, Maria sitter på bussen till Sthlm och kånkar på sin resväska. (saknar henne jätte mycket redan) Aleksandra jobbar och Carro gör ngt, vet inte vad men säkert nåt stohejjigt, Kanske stressad inför hemresan, hemresan de kändes konstigt att kalla Milano för det. Själv sitter jag här i min underbara säng med datorn på alla mina kuddar, så praktiskt med bärbar. Jag har verkligen uttnytjat det till max! Jag coh Fredde kollar på film genom datan varje kväll i sängen , eller inte varje men nästan, Tog med den till Sthlm också ju. Det är sååå bra med bärbar nu kan jag inte fatta hur jag kunde leva utan en. Känns jobbigt att bara sitta hemma en fredag, och konstigt, men men det är väl det kroppen behöver ibland, Ta och varva ner. älsklingen ska ut och partajja, blir pömsig bara av att tänka på det. Låg ju precis och kollade på en film the bocket list jäätte jäätte bra! höll på att börja stor tjuta kanske 15 ggr. Men mamma satt ju bredvid hade sett lite kosntigt ut om jag hade brötit ut i tårar 15 ggr i filmen. Snart kommer aleksandra om ca 2 h. Va jätte länge sne vi umgick förutom igår. Men då var det ju inte bara hon och jag. Egentligen hade jag planerat in rulltårtan också, men då hade vi inte hunnit se film förrens vi somna, i och med båda jobbat idag coh börjar kl. 9 imorgon.

hade tänkt att sova en timme innan aleks kommer eller 20 minuter som Anna brukar göra enligt henne ska det vara bättre än en timmes vila, ingen aning blir lika trött av båda. Men det hinner jag inte nu. Fick middag på sängeen av mamma mitt i filmen också. Jäääte gott och riiktigt lyxigt! Undra vad Maria gör nu, Dem är nog antagligen påväg hem till kenza, Min bästa vän och på fri fot i Sthlm.. Måste snat slå en pling eller sms. Blir tokig av att inte veta hur hon har det.

Och jag vill åka till Ullared NU nu nu !!! Men blir inte förrens efter marias maskerad och efter den 25 :e för nu är jag rätt PANK! lus pank om man ska utala det korrekt. Fick klara besked på jobb idag att vi absolut inte får ha ngn tjock tröja utanpå våg Th skjorta, LOL !! säger jag bara , vi står vid frysarna om dem missat det lixom plus man akn bli steril av att vara kall runt midjan som tjej. Tror dem jag vill bli det eller. jävla regler asså , nu får dem skärpa sig va kommer näst vi ska en av var nöt i pannan eller för reklam, åhh blir så tokig!!!


Kommentarer
Postat av: nina .

Oh den hunden asså

2008-02-09 @ 13:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback