Aloha !

Fick jobba extra idag igen. väldigt jobbigt ..  stod och tänke på allt som jag egentligen skulle ha gjort under denna dagen, men som inte skulle bli av, och hur stressad jag skulle vara över mina jävla engelska när jag kom hem. frågade om jag kunde få sluta sex men det gick visst inte bra, Lite ångest, Maria hämtade mig kl.19 utanför maxi för att åka en snabb tripp till väl oh handla present till carro, blev en till pappa också! skönt att ha det överstökat.. sen åkte vi hem till min binge åt varma hallon och glass, mm mums !! och tittade på filmen Im a legend. men den var inte så jätte bra, men skit bra slut och Will Smith är ju bara bäst! Nu ska vi se en film till sen mååste jag sova , börjar klockan 9 imorgon.. sen efter jobb ska jag fixa mig en snabbis, hoppas att min vältränade knut kommer att bli bra imorgon ... Good luck to me ! , nej nu ska vi pysa ner och titta vidare på film, guuud vad jag älskar min Data ♥
Och dig maria , :)


Kommentarer
Postat av: Amanda :)

fina bilder!! kan du inte ta bild på hela ditt rum, ser så fint ut, de lilla man ser ;p

2008-02-29 @ 10:26:31
Postat av: fredrik

alltså jag snear.. du e så vacker..

Postat av: Anonym

idas fisseeeeeeee

2008-03-04 @ 00:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback