Torsdag


Jag & mina kusiner på julafton


Igår var det julafton, de började med att jag och pappa åkte till banne, men hon var på akuten och förhoppningsvis skulle hon hinna hem igen till fyra , men eftersom att det abra fanns en läkare på avdelningen tog allt mycket längre tid än väntat , så vid 5 åkte vi tillbaka till mamma åt mat och sn öppnade vi julklappar! Jisses med julklappar här va. Helt galet va de ska inhandlas till julen och all mat som mamma har köpt, som det finns överföldet mycket av , allt chocklad, känner mig fortfarande propp mätt! Det var denne julaftonen, nu är det ett helt år tills nästa, men det kommer bara säga klick så här vi där igen! Snart är det mellan dags rea och då ska jag & Anna vara i farten. hihi ^^ förra året jobbade jag för fullt dem dagarna så det inte fanns något kvar när jag kom dit. Men i år ska de bli andra bullar. Vet fortafarande inte var vi ska göra på nyår! Det känns som om det närmar sig och jags om har ny klänning coh allt. man bestämmer alltid i sista minuten på nyår, så har det varit i alla år. Tråkigt nog jag vill hellre planera långt innan.  Friskis & Svettis har stängt idag , noo som tur är har dem öppet i ca 3-4 timmar imorgon då ska de tränas!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej,



God jul! Ville fråga dig vart du har köpt den fina skjortan du har på bilden? Vore jätte snällt om du kunde svara, skickar med min bloggadress.



/S.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback