tisdags

Idag är det tisdag coh det innebär att det är sista dagen till att handla allt som ska inhandlas till nyår, så vi har åkt coh frågat efter biljetter till bakom, men dem va slutsålda! Vi har varit & handlat på systemet, galet mycket folk. Sen har vi varit på glitter handlat lite assessoarer tills imorgon. Och slutligen på Maxi, där folkmassan tog priset, KAOS! Handlade efterrätten till imrogon den kommer bli så god. Mamma är och handlar hummer och allt till black and white som vi ska ha till imorgon, vi ska va här hemma hos mi och käka & så innan vi kör in till stan. Det får bli som det blir så länge jag får vara med mina närmaste på nyår så är jag nöjd, här är lite bilder fårn idag på Väla.


Anna utanför väla


Jag


Världens godaset hasselnöts milkshake

Kommentarer
Postat av: MIRRE

den milkshaken alltså :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback