Saturday night live


Miir,jag & Anna på Tivoli i Torsdes


Idag har mormor åkt tillbaka till sjukhuset , känns tomt utan henne här hemma. Hon ropade jämt på en, efter att färdtjänst hämtat henne hos oss åkte jag med Anna och tränade på friskis, sen mötte jag upp fredde efter att jag dushat coh bastat där. Anna åkte vidare till Landskrona för att tärffa en kompis. Jag & Fredde åt på bomb och sen kollade vi lite i affärer, han hittade blandannat en tröja på 13. Jag handlade inget! orkar inte med alla köerna i stan, det är ju galet mycket folk, helt sjukt , är alla arbetslösa?! Sen fick fredde sina julkappar, en parfym armani code och en bok som jag fyllt i en massa minnen i. Nu är jag hemma igen, trött och utslaget som vanligt efter våra hårda träningspass, idag tog vi dö på våra sillaarmar! Kl halv 7 hämtar Anna mig så ska vi köra mot höganäs till Aleksandra som har tjejmiddag & sen ska vi ut! Ska bli jätte roligt. Det var ett bar tag sen alla vi fem tjejer va ute kan jag säga. Imorgon ska vi träna igen, kanskenån filmkväll, det är ju söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback