samanfattning av 2008

Början av året var väl sisådär jag var kvar på tasty house och jobbade, längtade bara efter att jag skulle få söka vidare till skolorna som jag planerat, men i mars fick jag mitt körkort, sen var det studenten, ÅNGEST! 1 helt år sen vi tog den. min kusin tog studenten! och jag mådde i inprincip bara dåligt, i juni sökte jag in till ackis i umeå och kom in, jag & Fredde va i turkiet, en av dem bästa resorna, vi hade de så mysigt! Längtar tills våra nästa resor 2009. i Juli var jag på bounce summer camp, såå roligt det ska göras om i sommar , resterande av sommaren var vi i full gång att söka bidrag från CSN & leta en lägenhet som jag & Fredde kunde bo i, uppe i umeå.  i mitten av Juli flyttade jag & Fredde till umeå, vi blev sambos, som vi velat sen ca 4 år tillbaka. Helt otroligt at vi hade flyttat till norrland, hade aldrig kunnat tänka mig att jag skulle bo där för några år sen, men så blev de och det är en av dem bästa besluten jag tagit i mitt liv! Hela hösterminen har varit över förväntningarna, skolan, boendet,staden och allt som finns där, det har verkligen gått som en dans på rosor. Pappa har varit och hälsat på 3 ggr , mamma 1 och maria 1. sen september har allt gått i en rutin. tiden har bara sprungit iväg och jag har fått dansat hela dagarna, nu är det nyår igen.
Nästa år fyller jag 21, jag ska ha flyttat till sthlm med Fredde och kommit in på någon yrkeskola där. Det är vad jag vill ska hända 2009. Hoppas de blir lika bra som år 2008!


Kommentarer
Postat av: Anonym

blondie heter hårfärgen och det är superljus, den ljusaste nyansen man kan köpa. Sling medel är de


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback