måndag


Jag & älsklingen


Hej alla glada! Igår var jag Anna och tränade med tiden, runt 10 tror jag det var, sen dushade vi och bastade på friskis, jaa de va underbart att basta, år och dar sen jag gjorde de sist! Sen kom Fredde till friskis och mötte upp mig och Anna. Anna skjutsade oss hem till min mamma snäll som hon är, så jag fick ta mammas bil coh köra till väla. fredde hittade en ursnygg tjocktröja på carlings & fyndade ett par levis jeans, i ljus färg! Skit snyggt! Jag handlade ingenting , shoppade mitt i onsdes när mellandags rean började! Sprang mest i killaaffärer igår. Men de e kul de också att leta kläder till Fredde. Sen körde vi till maxi och handlade godis till kvällen, jag handlade något som jag inte gjort på väldigt länge, en ben&jerry glass, caramell. Mums värsta lyx! sen åkte vi hem till pappsen, kollade på en ny komedifilm  och nån ståuppkomiker. Fast det varade inte länge förens vi gick in och la oss.

Idag vaknade vi 8.15 i & med att jag tänkt helt fel coh ställt klockan en timme för tidigt , men mer tid blev det till morgon gosande med min älskling. sen gick vi upp & käkade frukost fick vägbeskrivning av pappa och körde mot landskrona till karlslundsbadet. Såå länge sen jag var & badade där. Plötsligt hade hela badhuset krymp, det var inte så stort som mansåg de när man va liten, satt för det mesta i bubbelpolen, (som va alldeles för kall för min smak). Var en hel del i ångbastung också där jag höll på att avlida, kunda inte andas där inne , medans fredde satt och chillade och andades cool lungt! Åkte ruchicana också, så kul. Sen efter vi badat åkte vi till Väla igen. Fredde köpte en ny skjorta i mörk blå till nyår. och jag shoppade ingeting, min plånbok vägrade! Efter det släppte jag av min älskling i stan och körde vidare hemåt till mamma. Hann precis slänga i mig något att äta innan Anna ringde och satt i bilen & väntade på mig nere på gården. åkte till friskis , sprang en halvtimme sen tog vi ett pass med step och stång. Det var riktigt kul faktiskt! Känner mig helt slut nu. ska käka min ugnspannkaka som står och väntar på mig i ugnen med drottningsylt nu. Sen kommer jag väl somna bums. Fast att jag har planerat in att se några OC avsnitt! Är ju fortfarande bara på säsong 2. Imorgon ska vi träna kl 10, och sen ska vi köpa biljetter tilll bakom, till nyår och handla all mat som vi ska ha , kanske blir det en sväng inom systemet också!

Kommentarer
Postat av: Sahra

Hej! Såg din mamma och pappa idga på Rusta i Helsingborg :)

2008-12-29 @ 22:20:21
Postat av: Anonym

Hur hittar du motivationen till att träna så mkt?

2008-12-29 @ 23:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback