Lördan

Igår var vi på bakom!



Jag & Maria, love you

Kommentarer
Postat av: jessy

åh va fin bild!

Postat av: ElinPelin

Hej Sotnos!

Ja, jag hittar dig inte pa facebook och du svarar inte pa dig mail sa jag tankte skriva till dig har :) Hihi

Jag saknar dig jattemycket och jag har nog inte fattat det forren igar. Jag och jessika var pa Zara har i Chile, och sa ser jag en tjej som ser PRECIS ut som du bakifran, samma frisyr och kropp och kladstil och allt. Sa forst tror jag att det ar du och jag blir jatteglad! Ska typ springa fram, sa vander hon sig om och jag typ fattar att du inte ar i Chile :P haha trog man kannder sig... men i alla fall sa blev jag sa himla besviken, sa mitt i kon pa Zara borjar min mascara rinna och jag far forsoka radda den med Jessikas troja. Man vet aldrig vad man har foren det ar borta. Sa fort jag har tis aker jag upp till dig i Umea! Nu ar det inte sa langt emellan oss :P hihi

Hur har du det annars? Puss och kram

2008-12-28 @ 15:54:59
Postat av: Sarah

Va tråkigt att du inte svarar på kommentarerna. :/



/S.

2008-12-28 @ 23:01:10
URL: http://www.butterfliiies.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback