its friday again



Äntligen är jag klar med balett läxan. fick i uppgift att förklara ett par ord som hon hade valt ut och berötta exakt allting man skulle tänka på i varje övning. Det var lärorikt faktiskt. Så nu har jag skickat det och är klar. Idag stannade jag kvar i skolan, blev peppade av alla andra i min klass som skulle va kvar & ta kvällskurser. Var på house först , riktigt roligt va de att inte bli kritiserad att bara få dansa loss och sen gick jag på avancerad balett, galet svårt. De va en utmaning. hihi men de va rätt kul att va lost fick kämpa som bara de. Men ibland måste man ju gå utanför de trygga och bara köra. Nu har jag dushat  & käkat, fick precis ett sms av maria att hon stod och väntade på tåget påväg till familjen, att hon va såå nervös! va jobbigt , men sen när dem väl ses kommer de inte att vara ngt , dem kommer att älska henne. Sknar henne så mycket kan inte fatta att hon verkligen är i USA nu , det är helt sjukt, ska försöka spara så kanske jag har råd i sommar & åka dit nån gån innan hon kommer hem. Annars hörs vi på telefon minst 1 gång i veckan endå. Hon får ju en massa fritid nu när barnen är i skolan.

Imorgon har vi modernt på morgonen , sen ska vi kolla på film på baletten , filmen som vår lärare filmade på oss idag. det Va jobbigt att bli filmad på baletten faktiskt, blev helt nervös när hon kom där med kameran mot en , glömde bort vad jag gjorde och så, haha knasigt nog!  Imorgon ska jag & Lisa ska gå i stan och handla julkappar, jag ska försöka hitta ett par nya skor till hiphopen i skolan som jag fått pengar av min mamsing till! Äntligen , har behövt nya sen jag började på BA, dansar i mina skor som jag hade i discon fortafande, men de funkar de också det är ju en sorts jympasko de med. sen ska jag coh Lisa sova öve rimorgon , titta på film & så antar jag. är så trött i kroppen så den behöver vila. vill inte ha några sura muskler på måndag i skolan. På lördag är det korriidorsfest men jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska gå på den ännu.. behöver ju vila som sagt , men imorgon är det fredag coh vi tar en dag i taget!

Kommentarer
Postat av: Mirris

I'm here! Gud vad kul det ar, mamman och jag klickade direkt! har inte traffat barnen an, de ar i skolan nu! ska fa traffa dem senare.. ska bli sa kul :D saknar diiig!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback