det var den terminen

godmorgon, vakade för ca en kvart sen, vaknar alltid 1 minut innan min väckarklocka ringer, snacka om att min hjäran är inställd på att gå upp 7 varje morgon. De är så skönt att komma upp tidigt så man har hela dagen framför sig fast att jag knappt aldirg ser dagsljuset längre, det blir ljust kl 9 och mörkt igen kl 2. ROLIGT! och då befinner vi oss i dansalen. Kl 9 idag har vi uppvärmning balett med vår balett lärare Jenny. Sen har vi genomdrag i ca 3 timmar , sen slutar vi coh då ska jga hem coh fixa med nån grej till mamma börja packa förhoppningsvis och dusha & så, sen ska jag tillbaka till skolan igen kl 5 och 7 har vi uppvisning, sen är det julLOV! yeeah hellu helsingborg here i come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback