One more year come, gone

Godmrogon. Sitter i köket ut och tittar ut genom fönstret just nu, det blåser och det ser ut som att träden redan har tappat sin naturliga färg. det får inte hända. Vill inte att allt grönt ska dö! Varför får inte dem leva året runt. Har ingen aning om vad jag ska hitta på ikväll. Hemma i Helsingborg ska Louise ha tjejmiddag. Och jag kan såklart inte komma, känns lite bittert om jag ska vara helt ärlig. Men jag har ju andra saker att se framemot också. Nu är det mindre än 2 veckor kvar tills skolan börjar, yeah! Snart kommer cher upp, vår lilla hund. Idag har jag skrivit klart min ansökan om stipendier. Det var inte så svårt osm jag trodde. Det bara flöt på när jag skulle berätta om balettakademin, och min dans. Nu ska jag bara till biblioteket coh skriva ut allting som behövs innan jag skickar det. Vilket inte är gratis, lite jobbigt eftersom att det svider i plånkan just nu. Nej nu ska jag försöka få med fredde ut. Solen skiner ju!



För er som undra var jag beställt min milano resa är det på
easyjet eller så finns det billiga flyg på Ryanair. Detta är alltså flyg mellan sthlm & milano. Boka inte med SAS herre gud, det är ju svin dyrt. Själv åker jag den 26/10-2/11. Längtar så himla mycket!

Kommentarer
Postat av: Becca

vem ska du dit med :)?

Postat av: Anonym

haj! det var en riktigt fin bild på dig =)



Ha det bra !



Kram

2008-08-13 @ 02:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback