baby you are so far from okey, your aint even in the same areacode

 
Jag på en promenix



Det blev en tidig morgon idag endast för jag skulle ha ännu mera tid att sörja här hemma för att alla mina närmaste vänner ska ses idag, alla utom jag , nej skämt och sido. Det är väldigt tragiskt! Men imorse när jag loggade in var carro inne på msn, vilken tur så jag fick hjälp med att söka stipendier kostade 330:- lite mycket kanske .. men jag får hoppas på att det blir några bidrag i slutänden.  Sen efter att fredde hade kommit ur pyjamasbyxorna efter att han hade kollat på någon av dem sämsta action filmerna nånsin , det vill säga runt 2 tiden. Tog vi  bilen in till stan för att lämna in min jäkla telefon på phonehouse för lagning, igen , för tredje gången på 1 år. Störd mobil, kan jag inte bara få en ny!
Sen körde vi fel ett antal gånger innan vi kom fram till Ålidhems vårdcentral. Frågade nån snubbe vid en bussoplats var det skulle ligga. -eehm kör höger här sen vänster. Det visade ju sig vara helt fel. Riktigt irreterande så vi blev jätte stressade. Men vi hann i alla fall, fråga mig inte hur. Men det var gasen i botten som gällde.

Sen åkte vi till apoteket för att få det utskrivit, ni tror inte att apoteket var stängt då, så vi fick åka till något lasarett in mot stan istället . Varför ska allt bara gå emot en. Sen åkte vi till Maxi handlade in lite varor. Gud vad dyrt det är att handla matt asså. det är ju helt galet! Man hade de verkligen bra när man bodde hemma, men jag förstår inte vart pengarna gick åt? Och nu är vi slutligen hemma, är dunder hungrig.. Vi har köpt lasagnette så de blir det idag. mm ikväll ska vi kolla på proom night, vi hant inte se den igår kollade på hangcock, den var verkligen bra. Kan hålla med om att den var väldigt överdriven. Men hade det inte varit en så fin handling i den så hade den aldrig varit så bra tror jag. Absolut sevärdig. Kongfupanda va sådär. se den inte, haha jo kanske om ni e 10-.  Det är kiss i blöjjan varning på den, trodde det skulle vara mer som typ hitta nemo eller ngt. Den e ju endå tuff. Eller va tycker ni? Nej nu ska vi göra i ordning maten.
Hur har er dag varit? puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej jag har faktiskt sparat den gamla , måste lägga över alla nummer o så .. Hur är det med dig ? jag saknar dig så mkt hela tiden .. älskar dig !

Postat av: Mimi

Prom night är ganska bra, lite förutsägbar.. Men jag tyckte inte det var något fel på den.. :)



/ Mimi

2008-08-06 @ 11:52:57
URL: http://mimimihalek.blogg.se/
Postat av: Annika

Vilken otur :/ jo tack min 'morgon har varit bra, dindå? :)

2008-08-06 @ 12:17:21
URL: http://styrkvinna.blogg.se/
Postat av: Mimi

haha ja här var jag, visste inte om du kom ihåg mig så :D Ja lite dålig, men jag tyckte faktiskt om den lite.. :/ så kass är jag för b-filmer haha Jo det är bara bra, själv också :)

2008-08-06 @ 14:58:42
URL: http://mimimihalek.blogg.se/
Postat av: Anonym

grymt snygg är du iaf tjejen

2008-08-06 @ 15:19:48
Postat av: Anonym

du är vacker tjejen

2008-08-06 @ 15:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback